* Samarbeidspartner

Skrevet av Emne: Rikstv & Softcam  (Lest 3215 ganger)

Utlogget Tor Dok

• Kvasirdo
  • *
Rikstv & Softcam
« på: Januar 20, 2015, 18:54:02 »
Hei, noen som har en god oppskrift på rikstv sammen med en softcam? Har en ultimo med bla 2 stk bakkenetttunere i. Har en Strong Kam som korter virker i, men da får man kun se på den kanalen man tar opp på. Alternativet kan være å få tak i enda en kam og kort slik at man kan ta opp på en kanal og se på en annen.
men har tidligere hatt CD Paralbol og da var cccam oppskriften. Har forsøkt å legge inn cccam i nyeste blackhole img, men får det ikke til å spille. Noen som har oppskriften på dette?

Mvh
Tor

Utlogget janejak

• Kvasirdo
  • *
Sv: Rikstv & Softcam
« Svar #1 på: Januar 20, 2015, 19:06:18 »
På RiksTv må du bruke Cam, etter det jeg har fårstått bruker de Conax Cas7 og da må du bruke cam for å kunne se tv fra rikstv
Jan-Egil Jakobsen

Utlogget Tor Dok

• Kvasirdo
  • *
« Svar #2 på: Januar 20, 2015, 21:09:42 »
Hei & takk for svaret.
Da må jeg gå for 2 stk kammer med to kort da. Litt trist at det ikke kan brukes softcam på rikstv også.
Hadde en tanke om å montere enda en tuner (3 stk), men da utgår det i sin helhet....

Mvh
Tor

Utlogget janejak

• Kvasirdo
  • *
« Svar #3 på: Januar 20, 2015, 22:46:16 »
Jeg vet d finnes conax cam som skal støtte decoding for to kanaler samtidig men om det er for cas7 også er jeg ikke sikker
Jan-Egil Jakobsen

Utlogget Tor Dok

• Kvasirdo
  • *
« Svar #4 på: Februar 03, 2015, 08:46:05 »
Hei, har fått tak i en cam til. Men når jeg setter i cam nr 2 mister jeg bilde? Bilde kommer tilbake så snart jeg tar ut en av cam'ene. Noen gode forslag på hva som kan gjøres?

Tor

Utlogget Pjokken

• Kvasirdo
  • *
« Svar #5 på: Mars 08, 2016, 21:57:55 »
Fant du noe løsning her?

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal