* Samarbeidspartner

Skrevet av Emne: VU+ SOLO 4K UHD Har kommet for salg hos Maxsat.no  (Lest 3370 ganger)

Utlogget Camaro

• Global Moderator
  • Kvasirdo

Utlogget digitech

• Global Moderator
  • Kvasirdo
  • Sponsored by www.maxsat.no
Sv: VU+ SOLO 4K UHD Har kommet for salg hos Maxsat.no
« Svar #1 på: November 28, 2015, 15:29:54 »
Helt RÅÅÅÅÅÅÅ mottaker .
Nettopp installerte BH 3.0.1  , lastet opp Oscam 111086 , konfigurert kortleserne i var/tuxbox/config og voila Canal Digital kortet fungerte 100%
Solo 4K skifter kanaler temmelig raskt , navigering i menyene er ekstremt hurtig , bilde kvaliteten er  bedre en forutgående modeller.
Har ikke 4K TV , venter på litt prisfall på LG Oled 65EC9700 ... :) , men ser klar bilde forbedring på min trofaste Panasonic LED 1080p TV .

[size=3rem][/size]
VU+Solo 4K Quad Combo | VU+DUO2 - 4 xSAT | VU+SOLO2 |Vu+Uno TwinSat |T90 Planet Parabol |

Utlogget roddis

• Beta Tester
  • Kvasirdo
  • *
« Svar #2 på: November 28, 2015, 17:53:54 »
Har stått et par dager her nå med BH 3.0.1B, digg sak. Og alt av plugin jeg bruker funker topp, det samme gjør Oscam og Get. UHD virker ikke da reciever ikke støtter det, men er begrenset hvor mye bedre det vil bli på en HD tv da det bare er en oppskalering. Sliter litt med 24hz materiale, og nettverk virker ikke hvis jeg slår av og på på knappen bak. Men det kommer nok etterhvert. BH teamet har heller ikke implementert siste språkfil jeg sendte de i september, så det må de fikse.
VU+ Solo 4K | VU+ Ultimo | Black Hole med "roddisk"

Utlogget digitech

• Global Moderator
  • Kvasirdo
« Svar #3 på: November 29, 2015, 11:20:43 »
@roddis 
Har du TV som støtter 2160p oppløsning ?
Interessert å høre fra noen som har  TV som har muligheten med 2160 oppskalering ... ?

Har nettopp kuttet strømmen med bryteren bak og startet på nytt , har ikke observert problem med nettverket ?
Etter re-start hadde full tilgang til serveren til Black Hole på nett .

Kanskje du mener at Oscam'n ikke starter automatisk etter re-start ?
Min boks leser kortet fint etter re-start også .

Merket allerede at BH har ikke lagt inn språkfilen din , men den kommer helt sikkert etterhvert .
VU+Solo 4K Quad Combo | VU+DUO2 - 4 xSAT | VU+SOLO2 |Vu+Uno TwinSat |T90 Planet Parabol |

Utlogget roddis

• Beta Tester
  • Kvasirdo
  • *
« Svar #4 på: November 29, 2015, 15:18:17 »
Jeg har ikke sånn tv nei.

Nettverk står av hvis jeg omstarter med knappen, får ikke slått det på heller i nettverk menyen. Må omstarte igjen fra menyen, så virker det som det skal. Bruker kablet nett. Mener å huske det var samme problem da OE2.0 var ferskt. Men har ikke sett andre med dette problemet heller.

De la inn en språkfil fra i vår. Er ikke veldig mye forandringer, men noen småting som f.eks i den nye Sat Ip og litt justeringer rundtforbi.
VU+ Solo 4K | VU+ Ultimo | Black Hole med "roddisk"

Utlogget digitech

• Global Moderator
  • Kvasirdo
« Svar #5 på: November 30, 2015, 22:07:55 »
Har re-startet min Solo 4K med knappen bak flere turer nå og kan dessverre ikke bekrefte at jeg opplever samme feilsymptom som du .
Har riktignok aktivert DHCP på , og mottakeren finner alltid nettverket , får tildelt samme IP adresse .

Utlogget Kruste

• Kvasirdo
  • *
« Svar #6 på: Desember 01, 2015, 16:56:16 »
Har planer om å kjøpe en SOLO 4K og jeg har en Panasonic 4K TV.
Er det noen kanaler som har prøvesendinger så man får testet dette ? :)

Utlogget Camaro

• Global Moderator
  • Kvasirdo
« Svar #7 på: Desember 02, 2015, 00:43:22 »
Jeg fant ett par , Men er usikker på om dem er oppe og går enda .

HOT BIRD (13° East)
 Channel: HOT BIRD 4K1
 Frequency: 10727 MHz
 Polarization: Horizontal
 Symbol rate: 30000
 DVB-S2, 8PSK, FEC 3/4

EUTELSAT 5 West A
 Channel: FRANSAT Ultra HD
 Frequency: 11634 MHz
 Polarisation: Horizontal
 Symbol rate: 29 950
 DVB-S2 8PSK, FEC ¾, Pilot on

Og

Astra Ultra HD demokanal - fakta: Satellit: SES-5 i positionen 5 grader östModulation: DVB-S2 (ca 65 Mbit/s per transponder – upp till 3 Ultra HD kanaler per transponder)Frekvens: 11,345 GHzPolarisation: HorisontellFormat: Ultra HD, DVB Phase 1Bildupplösning: 3840 x 2160 pixlarKomprimering: High Efficiency Video Coding (HEVC/H.265) Main 10 Profile – dubbelt så effektiv som MPEG 4 (H.264)Datahastighet: 25 Mbit/s (motsvarande kapacitet för 10 SD-kanaler eller 3 HD-kanaler)Färgdjup: 10 bitar (1056 nyanser per färg jämfört med 8 bitar/256 nyanser per färg för dagens SD- och HD-format)Progressiv bild: 50 bilder per sekund - See more at: http://www.onastra.se/21338547/2015-07-07_Astra_ultra_hd_demokanal#sthash.klrn3I5H.dpuf
« Siste redigering: Desember 02, 2015, 00:56:13 av Camaro »

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal