* Samarbeidspartner

Skrevet av Emne: vu+ zero mappe.  (Lest 1752 ganger)

Utlogget kima

• Kvasirdo
  • *
vu+ zero mappe.
« på: April 22, 2016, 13:36:01 »
Hei,i hvilken mappe legges de her inn?,er så mange mapper.

iptv

plugin.video.streamondemand

enigma2-plugin

Utlogget janejak

• Kvasirdo
  • *
Sv: vu+ zero mappe.
« Svar #1 på: April 22, 2016, 15:57:18 »
nå var det vanskelig å skjønne hva du forsøker på? føst trenger vi å vite hvilkn image du har på boxn din så om de 3 filene er de zip/rar/ipk/bz2 eller gz filer? nomalt så instalere maskinen automatisk filene fra telnet men da må man vite hva slags fil type det er for å skrive den rette komandoen om det er en pluggins fra nett eller lokalt
Jan-Egil Jakobsen

Utlogget kima

• Kvasirdo
  • *
« Svar #2 på: April 22, 2016, 17:50:45 »
Fant ut av det med iptv player,det virker,fikk også til enigma2-plugin,er ipk fil.Den plugin.video.streamondemand,blir ikke noe av.

Utlogget digitech

• Global Moderator
  • Kvasirdo
  • Sponsored by www.maxsat.no
« Svar #3 på: April 23, 2016, 15:47:55 »
Hvis du har Black Hole programvare skal du legge , skal du legge *ipk fila i /tmp  og installere etter på via fjernkontrollen :
Først "grønn" for  " Tillegg" , etterfulgt av "gull"  , der finner  linje for installasjon av *ipk  filer , marker denne og trykk på OK .
Vær OBS at ikke alle plugin er kompatible med  BH programvare og du risikerer at mottakeren ikke booter  etter installasjon av *ipk filen .

VU+Solo 4K Quad Combo | VU+DUO2 - 4 xSAT | VU+SOLO2 |Vu+Uno TwinSat |T90 Planet Parabol |

Utlogget kima

• Kvasirdo
  • *
« Svar #4 på: April 24, 2016, 23:21:18 »
Takk,det var godt forklart :-) bruker BH programvare.Er det ikke mulig og få inn nrk kanalene på BH programvare,eller andre programvarer?.Er det kun fri kanaler og få inn,da er det ikke så mye og styre med,det får jeg inn på annen dekoder også.Kjøpte denne ,karnsje det var mer og få inn. 

Utlogget Bender

• Administrator
  • Kvasirdo
  • Sponsored by www.maxsat.no
« Svar #5 på: April 25, 2016, 16:53:14 »
Takk,det var godt forklart :-) bruker BH programvare.Er det ikke mulig og få inn nrk kanalene på BH programvare,eller andre programvarer?.Er det kun fri kanaler og få inn,da er det ikke så mye og styre med,det får jeg inn på annen dekoder også.Kjøpte denne ,karnsje det var mer og få inn.
Det er ingen forskjell på VU+ tunerne i forhold til andre tunere, du får inn det du har abonnement på, så dersom du har et kort som inneholder abonnement på NRK så skal det fungere fint sammen med BH imagene.  :)
Du finne meg aldri igjen, for eg har gått av stien...

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal