* Samarbeidspartner

Skrevet av Emne: OPPDATERT! Norsk oversettelse til Blackhole ferdig! Vær med å test folkens...  (Lest 23456 ganger)

Utlogget kima

• Kvasirdo
  • *
Hei,hvor ligger den oppdatere blackhole fila?,lyst til og prøve den om den går på vu+ zero..

Utlogget roddis

• Beta Tester
  • Kvasirdo
  • *
Siste oppdaterte språkfil ligger på Blackhole Community. Men skal være tålig oppdatert nå hvis du kjører BH 3.0.2
VU+ Solo 4K | VU+ Ultimo | Black Hole med "roddisk"

Utlogget digitech

• Global Moderator
  • Kvasirdo
  • Sponsored by www.maxsat.no
Hei roddis ,

Kjører siste online oppdatering av 3.0.2.F
Her er det tilføyd av BH team flere linjer på engelsk som bør oversettes :

Legger ved 2 st. skjermdump under ....
Forslag ang.  " USB formattering Veiviser "  :  Tittel navn lyder helt korrekt , men når du kommer inn i respektiv meny , kommer øverst : "Black Hole Formatere USB veiviser "..... kanskje  "Black Hole USB formattering veiviser " høres litt mer  korrekt ?!  Forresten siste 2 linjer i samme meny er fortsatt på engelsk ....
VU+Solo 4K Quad Combo | VU+DUO2 - 4 xSAT | VU+SOLO2 |Vu+Uno TwinSat |T90 Planet Parabol |

Utlogget roddis

• Beta Tester
  • Kvasirdo
  • *
Stemmer, veiviseren er det en stund siden jeg rettet opp i. Undertekst er med 3.0.2 kommet med en del flere ting en kan stille på, dette oversatte jeg for et par uker siden. I går med F oppdateringen kom det no fast channel change greier og som må tas. Ser og ut til at de har implementert Subsupport og, får se om jeg tar det etterhvert. Så skjer litt for tiden. Så og i Animasjoner at det enda er på engelsk, er lenge siden jeg oversatte det så de er trege til å oppdatere.
« Siste redigering: Juni 12, 2016, 19:51:37 av roddis »
VU+ Solo 4K | VU+ Ultimo | Black Hole med "roddisk"

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal