* Samarbeidspartner

Skrevet av Emne: hei  (Lest 2140 ganger)

Utlogget erkkiboy83

• Kvasirdo
  • *
hei
« på: Juli 07, 2015, 22:28:00 »
venter på min Vu Zero fra maxsat, regner med at den kommer på tordag:) Tidligere mer aktiv på satellite universe, men norsk må da være enda bedre?:D
veldig interessert i å vite hva folk sine favorittroms osv er eller hva folk anbefaler(eventuelt, syns ser mest ryddig ut) :D
men det blir en annen tråd ut av slikt, og tenker jeg riktig er jeg vel ikke den eneste som har lekt litt med slike ting:)

Utlogget janejak

• Kvasirdo
  • *
Sv: hei
« Svar #1 på: Juli 08, 2015, 01:16:05 »
Jeg vet om 2 Forum i tilleg til denne på norsk men så kommer det også an på hvilken image du ønsker på din box da alle har sin egen forum for diverse images
de norske er digsat.net, digitalhuset.net, kvasirdo.com
Jan-Egil Jakobsen

Utlogget Bender

• Administrator
  • Kvasirdo
  • Sponsored by www.maxsat.no
« Svar #2 på: Juli 08, 2015, 16:33:22 »
Velkommen skal du være erkkiboy83, og så får vi da håpe at du finner nytte av å være medlem her hos oss.  :)
Du finne meg aldri igjen, for eg har gått av stien...

Utlogget tittentei

• Vip
  • Kvasirdo
  • **
« Svar #3 på: Januar 16, 2021, 18:34:57 »
Oppdaget etter å ha vært fraværende i viss antall år at digitalhuset.net ikke er som det en gang var ;)
Skulle sjekke om https://www.kjell.com/no/varemerker/raspberry-pi/data/raspberry-pi/raspberry-pi-tv-hat-for-raspberry-pi-p88027 hadde støtte til å ta inn satelitt signaler og benyttes i kodi mediacenter.

Utlogget janejak

• Kvasirdo
  • *
« Svar #4 på: Januar 16, 2021, 22:22:50 »
Ser at denne kortet har bare støtte for DVB-T- og DVB-T2 dvs fungerer til RiksTv, ikke til kabel og parabol
Jan-Egil Jakobsen

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal